Wybierając EZD nie ograniczaj się tylko prezentacji. Zorganizuj szkolenia dla konsultantów wydziałowych. Uruchomiając wdrożenie i Ty i Twój zespół będziecie już dobrze znali wdrażaną aplikację.
Przygotuj harmonogram wdrożenia, wyznacz koordynatora wdrożenia oraz konsultantów w wydziałowych.
Wydaj zarządzenia zapowiadające wdrożenie. Podaj harmonogram wdrożenia oraz wyznacz role i zadania dla poszczególnych uczestników wdrożenia.
Przygotuj serwer, zainstaluj aplikacje na serwerze oraz na komputerach pracowników.
Wykorzystaj raport wdrożenia i uzyskaj od pracowników potwierdzenie, że zapoznali się z materiałami szkoleniowymi.
Sprawdź czy pracownicy zarejestrowali w EZD wszystkie aktualnie prowadzone sprawy oraz czy obsługują bieżącą korespondencję. Korzystaj z raportu wdrożenia.
Wspieraj pracowników u których są widoczne trudności z wdrożeniem. Zleć konsultantom wydziałowym opiekę nad takimi pracownikami. Poproś o pomoc dostawcę Systemu Magistrat.
Ogłoś zakończenie wdrożenia kiedy korespondencja wpływająca i wychodząca będzie na bieżąco obsługiwana w EZD.
Co to jest system EZD nowej generacji?
Czym różni się EZD nowej generacji od systemów starszej generacji?
Dlaczego system EZD jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowanie urzędu?
Dlaczego w aplikacji Magistrat pisma elektroniczne muszę podpisywać podpisem elektronicznym?
Czy praca z system EZD oznacza brak możliwości wglądu w dokument źródłowy?
Czy zmiana dotychczasowego EZD w urzędzie na aplikację Magistrat ma sens?
Czym wyróżnia się wdrożenie aplikacji Magistrat?
Dlaczego aplikacja jest w formie abonamentu?
Naszym zadaniem EZD Magistrat to aplikacja na tyle prosta, że można ją wdrożyć samodzielnie. Jednak klientom, którzy oczekują wsparcia na etapie wdrożenia oferujemy odpłatną usługę wdrożenia aplikacji. Do wyboru są dwie opcje odpłatnej usługi wdrożeniowej: wdrożenie w tzw. modelu mieszanym i w modelu wspieranym.