Elektroniczne biuro podawcze jest udostępniane po zalogowaniu poprzez login.gov.pl
Pisma są tworzone przy użyciu formularzy wypełnianych bezpośrednio na stronie EBP.
Pisma wysyłane przez urząd są udostępniane petentowi po potwierdzeniu ich odbioru.
Wymiana pism obrazowana jest za pomocą czytelnego schematu.
EBP grupuje w sprawy całą korespondencję wymienianą z urzędem, tworząc archiwum korespondencji.
W EBP petent może wysyłać oraz odbierać pisma urzędowe. Przygotowanie pisma polega na wypełnieniu e-fomularza oraz dodaniu załączników. Dla każdego złożonego wniosku prezentowany jest schemat przedstawiający historię korespondencji.
W celu odebrania pisma należy podpisać Profilem Zaufanym potwierdzenie jego odbioru. Treść otrzymanego pisma udostępniana jest adresatowi dopiero po potwierdzeniu odbioru.
EBP generuje dowody wysłania i otrzymania. Dowody te stanowią odpowiednik pocztowego dowodu wysłania wraz z potwierdzeniem odbioru pisma przez urząd.
Co to jest system EZD nowej generacji?
Czym różni się EZD nowej generacji od systemów starszej generacji?
Dlaczego system EZD jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowanie urzędu?
Dlaczego w aplikacji Magistrat pisma elektroniczne muszę podpisywać podpisem elektronicznym?
Czy praca z system EZD oznacza brak możliwości wglądu w dokument źródłowy?
Czy zmiana dotychczasowego EZD w urzędzie na aplikację Magistrat ma sens?
Czym wyróżnia się wdrożenie aplikacji Magistrat?
Dlaczego aplikacja jest w formie abonamentu?
*Cennik zawiera opłaty licencyjne za korzystanie z aplikacji przez wszystkich pracowników urzędu
**Opłaty licencyjne podane są jako kwoty brutto
Zobacz flim system magistrat