Jak działa nasza aplikacja EZD

1

Rejestracja pism przychodzących

Rejestracja pism nadesłanych w formie papierowej  to kilku prostych kroków. Pisma elektroniczne są rejestrowane automatycznie.

2

Elektroniczna dekretacja pism

Jedno pismo może być przekazane do wielu osób oraz może być wielokrotnie przekazane stosownie do ścieżki podległości służbowej.

3

Elektroniczne teczki spraw

Cała dokumentacja spraw jest przechowywana w teczce elektronicznej. Pisma wychodzące zostaną automatycznie powiązane z teczką.

4

Edytor tekstu połączony z aplikacją

W aplikacji zapiszesz swoje szablony pism. Dodatkowo tworząc pismo edytor może pobierać dane wprost z teczki sprawy.

5

Elektroniczne podpisywanie

Pisma do podpisu są elektronicznie przekazywane zwierzchnikowi albo możesz je podpisać samodzielnie.

6

Wygodna obsługa wysyłki

Dla pism papierowych wprowadziliśmy wygodną obsługę kart nadawczych i zwrotek ZPO. Pisma elektroniczne są wysyłane bez ograniczeń co do ich wielkości czy liczby załączników.

Co nas wyróżnia na tle konkurencji

Intuicyjne rozmieszczenie funkcji

Aplikacje EZD zawierają dziesiątki funkcji. Ważne jest, aby prezentować tylko te funkcje, które mają zastosowanie w danym kontekście.

Dowiedź się więcej

Integracja z edytorem tekstu

Połączenie EZD z edytorem sprawia, że pisma wychodzące są automatycznie włączane do elektronicznych teczek spraw.

Dowiedź się więcej

Integracja z modułami dziedzinowymi

EZD Magistrat może być rozbudowane o moduły dziedzinowe służące do obsługi rady gminy, wykonania budżetu oraz o moduł Elektronicznego Biura Podawczego.

Dowiedź się więcej

Często zadawane pytania

Co to jest system EZD nowej generacji?

Czym różni się EZD nowej generacji od systemów starszej generacji?

Dlaczego system EZD jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowanie urzędu?

Dlaczego w aplikacji Magistrat pisma elektroniczne muszę podpisywać podpisem elektronicznym?

Czy praca z system EZD oznacza brak możliwości wglądu w dokument źródłowy?

Czy zmiana dotychczasowego EZD w urzędzie na aplikację Magistrat ma sens?

Czym wyróżnia się wdrożenie aplikacji Magistrat?

Dlaczego aplikacja jest w formie abonamentu?

Cennik

Gmina wiejska

590 zł

Miesięcznie

5 900 zł

Rocznie

Gmina wiejsko-miejska
Gmiana miejska

790 zł

Miesięcznie

7 900 zł

Rocznie

Starostwo
Powiat grodzki

Oferta indywidualna

*Cennik zawiera opłaty licencyjne za korzystanie z aplikacji przez wszystkich pracowników urzędu
**Opłaty licencyjne podane są jako kwoty brutto
Zobacz flim system magistrat

Zapisz się na bezpłatny webinar

Lub pobierz materiały promocyjne