Nie musisz pytać księgowości ile masz jeszcze do dyspozycji. Podczas wykonywania budżetu powstaje wiele dokumentów, które są zatwierdzane krążąc od biurka do biurka. W systemie Magistrat zaangażowania i faktury są przekazywane i akceptowane elektronicznie.
Prezentacja onlinePracownicy rejestrują zadania, których wykonanie będą nadzorowali.
Po utworzeniu zaangażowań, ich akceptacja jest prowadzona elektronicznie.
Faktury są elektronicznie przekazywane pomiędzy osobami uczestniczącymi w procesie akceptacji.
Zatwierdzona faktura jest podstawą do rozliczenia zaangażowania.
Przy poszczególnych zadaniach prezentowane są zaangażowania, umowy i faktury dot. danego zadania.
Dodatkowo automatycznie tworzone są rejestry faktur i umów. Rejestry mogą być udostępnione na BIP.
Zaangażowania i faktury są elektronicznie przekazywane pomiędzy osobami uczestniczącymi w procesie akceptacji. Przekazywanie odbywa się zgodnie ze zdefiniowaną ścieżką akceptacji.
Zaangażowania, faktury i umowy są przechowywane w wersji elektronicznej, dlatego są łatwo dostępne.
Zaangażowania, faktury i umowy są prezentowane w powiązaniu do zadań budżetowych. Dodatkowo stan wykonania poszczególnych zadań jest prezentowany w formie wykresów.
Co to jest system EZD nowej generacji?
Czym różni się EZD nowej generacji od systemów starszej generacji?
Dlaczego system EZD jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowanie urzędu?
Dlaczego w aplikacji Magistrat pisma elektroniczne muszę podpisywać podpisem elektronicznym?
Czy praca z system EZD oznacza brak możliwości wglądu w dokument źródłowy?
Czy zmiana dotychczasowego EZD w urzędzie na aplikację Magistrat ma sens?
Czym wyróżnia się wdrożenie aplikacji Magistrat?
Dlaczego aplikacja jest w formie abonamentu?
*Cennik zawiera opłaty licencyjne za korzystanie z aplikacji przez wszystkich pracowników urzędu
**Opłaty licencyjne podane są jako kwoty brutto
Zobacz flim system magistrat